Nora Danish Pula Bakal Berhijab?



Comel, sentiasa nampak menarik dan tetap kelihatan seperti wanita yang baru berusia 20 tahun, itulah Nora Danish. Pelakon yang kini sudah berusia 30 tahun dan mempunyai seorang anak bernama Putra Rayqal ini dikhabarkan bakal bertudung tidak lama lagi.

Article Lain: Video Lucah Fazura Tersebar-- CLICK SINI




Mungkin sebelum ini ada yang menghentam Nora Danish kerana gambar-gambar seksinya yang disiarkan ketika dia sedang mengerjakan umrah. Namun, pelakon yang popular dengan drama bersiri ‘Puteri’ ini sudah pun menjelaskan perkara yang sebenar.

Baru-baru ini melalui sebuah akhbar tempatan, Nora Danish yang sudah 2 kali mengerjakan umrah mengakui bahawa dia mengambil keputusan untuk memakai tudung tidak lama lagi.

“Saya sudah berubah, namun perubahan yang saya lakukan ini bukan secara mendadak tetapi perlahan-lahan. Alhamdulillah, saya sudah dua kali menunaikan umrah. Insya-Allah saya akan bertudung tidak lama lagi, saya sedang nantikan masa yang sesuai.” – Nora Danish, dipetik dari Utusan Malaysia




Nora juga turut meminta agar para peminat tidak mengatakan yang dia bertudung hanya kerana trend masa kini.

“Saya tidak mahu nanti ada yang kata saya bertudung kerana ikut trend sekarang. Saya ingin lakukannya dengan hati yang ikhlas. Saya juga ingin berterima kasih kepada peminat yang selama ini tidak putus-putus memberi semangat kepada saya.”


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment