3 GAMBAR Fesyen Akhir Zaman Tasha Shilla Sejak Putus Cinta




Selepas sekian lama kerap menerima komen negatif dari para pengikut beliau di Instagram, Tasha Shilla nampaknya hari ini seakan hilang sabar apabila mengeluarkan kenyataan membalas semua yang menegur cara pemakaiannya sekaligus.

Bukan itu sahaja, menerusi kemaskini terbaru Tasha Shilla turut mendedahkan wajah pengguna akaun di Instagram yang sering meninggalkan komen berbaur ‘nasihat’ terhadap cara beliau menjalani hidup terutamanya dalam bab pemakaian yang tidak mengikut lunas Islam.



Setakat artikel ini ditulis, sudah tiga individu didedahkan di Instagram Tasha Shilla dan ini mula mengundang rasa kurang senang di kalangan peminat beliau yang mula merasakan pelakon ini tidak boleh menerima teguran atau nasihat secara terbuka.

“Saya tak marah cuma biarlah saya kongsikan bagaimana kamu tengok saya boleh tersenyum dan bahagia. Bukan senang jadi diri yg dikenali ramai lagi lagi berstatus selebriti. Selalu dihukum oleh manusia yang bijak pandai di dunia ini. Hakikatnya artis ini juga manusia seperti kamu”

“Ada hati dan perasan, kita suka cari salah artis macamlha kita baik sangat. Tak tutup aurat masuk neraka, perempuan akhir zaman, begitu skali pemikiran kalian. Ianya akan buat kamu tak pernah bersyukur. Nak sangat hati tu jadi macam artis. Jadi diri kita sendiri lebih bahagia”

“Saya TashaShilla tetap jujur menjadi diri saya, biar tak tutup aurat dikepala tapi saya menjaga aurat hati lidah mulut saya. Yakinlah semua manusia hendak ke arah kebaikan, bagi semangat kepada mereka,” antara tulisan beliau hari ini.



Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment