Luahan Pemilik Me'nate Steak House Selepas Dihina, Dikeji Dan Dimaki-Hamun Azwan Ali




Komen Chef Pak Mus Selepas Azwan Ali Hina Restorannya | Akibat salah faham dengan ayat 'Me'nate' yang dikatakan oleh seorang wanita, Azwan Ali bertindak biadap dalam cubaan mempertahankan dirinya yang sememangnya bersalah.

Pelbagai kata-kata hamun dan cacian dilontarkan kepada wanita yang tidak bersalah itu. Namun, tindakan Azwan Ali dilihat semakin biadap apabila turut menghina restoran Me'nate Steak House yang mengatakan bahawa restoran itu murahan.

Pemilik Me'nate Steak House telah memberi respon dengan memberi sedikit komen tentang isu yang melanda Azwan Ali yang dilihat meroyan secara tiba-tiba kepada seorang gadis.

Chef Mustaffa yang lebih mesra disapa Pak Mus telah memberi komen yang menyebabkan ramai terperanjat kerana kata-katanya yang penuh merendah diri langsung berbeza dengan sikap bodoh sombong Azwan Ali.

Jom baca komen dari Pak Mus tentang kontroversi yang dikaitkan dengan restorannya:



Mungkin si Azwan Ali tidak kenal dengan Pak Mus namun caranya memandang hina restoran Menate Steak House memperlihatkan betapa sempit dan ceteknya pemikirannya.

Pak Mus yang merupakan pakar daging pernah berkerja dengan Ratu Elizabeth dan sememangnya layak mempunyai gelaran Master Butcher.

Salute kepada Pak Mus dan Menate Steak House. Semoga peniagaan Chef Mus semakin berkembang maju.

Ini antara komen paling sadis dari Azwan Ali:

Seluruh rakyat Malaysia dlihat kurang berpuas hati dengan pelakon yang menganggap dirinya itu diva. Bukan mahu meminta maaf malah semakin galak menghina.

Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment