(3 FOTO) Rita Rudaini Dedah Sikap Sebenar Arwah Pak Yus Jambu Buat Kami Menangis



Melalui update terbaru dari acc instagram milik Rita Rudaini,

Hari ke3...kami kwn2 merindui hang...ALLAH syg hang yuih..ALLAH tunjuk dan buka kn pd smua org segala kebaikan yg hang dah buat..pengakhiran hang sgt baik..budi yg hang tggal kt dunia ni buat smua org tunduk dan insaf...kisah hang jd teladan pd smua..hang kwn yg hebat..kisah hang mengajar smua org supaya jd humble..kisah hang mengajar smua supaya jgn menilai seseorg dr segi harta dan paras rupa krn hanya ALLAH yg layak menilai hambaNYA krn DIA yg lebih mengetahui...TKASIH kwn krn pernah mnjadi sahabat kami @indazain @zazams77 tkasih krn meninggalkan satu pengajaran dan teladan yg baik utk kami smua..aku sgguh2 rindu kt hang yuih...segala kenangan brsama2 kwn2 kt sek kembali dlm ingatan..hang penghibur kwn2 kt sek dulu,klau hang xmai sek mmg sunyi n xmeriah...aku dan kwn2 xkn lupa jasa n budi hang..doa kami moga hang tenang di sana...rehat lah sbb selama ni aku tau hang penat..hari demi hari aku akn cuba terima...yg hang dah tgglkn kami smua utk selamanya...kami smua doakn syurga utk hang yuih...damai lah hang bertemuNYA di sana๐Ÿ˜”


Hari ke3...kami kwn2 merindui hang...ALLAH syg hang yuih..ALLAH tunjuk dan buka kn pd smua org segala kebaikan yg hang dah buat..pengakhiran hang sgt baik..budi yg hang tggal kt dunia ni buat smua org tunduk dan insaf...kisah hang jd teladan pd smua..hang kwn yg hebat..kisah hang mengajar smua org supaya jd humble..kisah hang mengajar smua supaya jgn menilai seseorg dr segi harta dan paras rupa krn hanya ALLAH yg layak menilai hambaNYA krn DIA yg lebih mengetahui...TKASIH kwn krn pernah mnjadi sahabat kami @indazain @zazams77 tkasih krn meninggalkan satu pengajaran dan teladan yg baik utk kami smua..aku sgguh2 rindu kt hang yuih...segala kenangan brsama2 kwn2 kt sek kembali dlm ingatan..hang penghibur kwn2 kt sek dulu,klau hang xmai sek mmg sunyi n xmeriah...aku dan kwn2 xkn lupa jasa n budi hang..doa kami moga hang tenang di sana...rehat lah sbb selama ni aku tau hang penat..hari demi hari aku akn cuba terima...yg hang dah tgglkn kami smua utk selamanya...kami smua doakn syurga utk hang yuih...damai lah hang bertemuNYA di sana๐Ÿ˜” @kombuzze @cik_ala117 @azwa_thaqif @amy_fatinamylea @rohana1950 Apa sj kebaikan dan budi yg hang tggalkn pd kami smua,bg hang itu biasa2 saja..tp bg kami smua 'itu luar biasa' ๐Ÿ˜”
A video posted by rita rudaini (@ritrud727) on
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment