TERKINI: Selepas Isu Rumahtangganya Viral, Alyah Kini Menafikan Suaminya Berkahwin Lain



Ini satu perkembangan terbaru yang kami terima!

Selepas beberapa jam pengakuan Alyah mengenai suaminya iaitu Ramli MS kahwin lain kepada Berita Harian, tiba-tiba pula Alyah menafikan berita tersebut. Dakwa penyanyi itu, dia post gambar tersebut kerana sudah tidak mampu mengawal emosinya sebagai wanita.

"Saya post gambar tadi kerana saya sudah tak mampu lagi untuk mengawal emosi saya. Perempuan dalam yang didalam gambar itu daripada saya mula berkawan sampai lah saya dah berkahwin sering sahaja menganggu hubungan saya dan suami.

"Yang saya ucapkan pada sesiapa yang menghubungi saya untuk di temu bual adalah. Tahniah kepada perempuan tersebut kerana berjaya menghancurkan rumahtangga saya. saya tak pernah keluarkan kenyataan suami saya kawin dengan perempuan Tu.



"Maafkan saya kerana hari ini.saya tidak dapat menahan emosi Dan saya telah melakukan kesilapan yang besar. Tapi janganla memanipolasi kan cerita saya. sampai semuanya jadi tidak Benar," ujarnya melalui laman Instagram sebentar tadi.

Dalam hal ini, siapakah yang telah memanipolasi siapa? Allahualam.


Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment